Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Kawasaki Er-6F vs Yamaha XJ6 Diversion F vs Suzuki GSX 650F


Valium

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Jakiś czas temu zrobiłem prawko na A i zastanawiam się nad kupnem motocykla gdzieś w granicach lutego.

Nie wiem czy będzie to nowy w leasingu, a może używany - trudno mi powiedzieć i szczerze mówiąc miałem już faworyta, no, ale coś się zmieniło.

Interesują mnie w zasadzie 3 motocykle - każdy z nich sportowo-turystyczny. Przypomnę tylko na wstępie, że jestem początkującym, nie mam zamiaru szaleć, tylko zdobywać doświadczenie. Moim faworytem było Kawasaki Er-6f (2009-teraz), aczkolwiek nie jestem pewien czy jest to motocykl na dwie osoby, w nieco dłuższą trasę.

Zrobię taką małą rozpiskę, z góry zaznaczając, że modele mnie interesujące muszą mieć ABS:

Propozycja nr 1) Kawasaki Er-6F (rocznik od 2009 do 2011) http://www.kawasaki.pl/Product/Details/340E7D8EAA5

Propozycja nr 2) Yamaha XJ6 Diversion F (rocznik od 2010 do teraz) http://www.yamaha-motor.eu/pl/products/motorcycles/xj-series/xj6-diversion-f.aspx

Propozycja nr 3) Suzuki GSX 650F http://www.suzuki-moto.pl/index.php?id=salon2&kat=street12&moto=12street_gsx650fa

Szukam motocykla, który mi posłuży, ale będzie zarazem łatwy w prowadzeniu, wystarczająco przyjazny dla nowego, a też będzie można zabrać na niego tę drugą osobę przynajmniej na większy dystans.

Pytanie do posiadaczy jednego z tych wymienionych motocykli - co sądzicie o swoich maszynach?

I pytanie nr 2, czy Suzi to w ogóle dobry motocykl na początek? (chodzi mi przede wszystkim o wagę).

Mam nadzieję, że mi doradzicie, a nawet przekonacie.

Pozdro. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach