Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

GSXF 1100 Odblokowanie


Gość Mr.Cookie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mr.Cookie

Mam problem z odblokowaniem gsxf 1100.

Zrobione :

-Gazniki

- Walek rozrzadu

Sciagalem dzisiaj kolektor wydechowy na kolektorze brak zwezki wiec niby OK, zajrzalem w otwor kolektora w silniku a tam na koncu otworu, ew w polowie widac zwezke ( po srodko otworu idzie podlozna blacha dzielac otwor na 2 czesci . Wyciaglem oring, ale tego zwezenia nie dalo rady. jak Suzuki blokowalo te motocykle? To jest na stale w silniku ? czy musi byc knif aby to wyciagnac?

Rys. podgladowy o co chodzi .

post-198983-0-59581400-1337451416_thumb.

de513d63a086dae4.jpg

post-198983-0-59581400-1337451416_thumb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mr.Cookie

Nie kombinuje patrzcie sami co znalazlem !

Jet Needle 5DL7-3 5DL15-3 5DL7-3

Needle jet P-0 P-2 P-0

Pilot Jet 42.5 32.5 42.5

Pilot outlet 0.7mm 0.8mm 0.7mm

Throttle valve 130 125 130

Pilot Air jet 150 130 150

Ja mam ta srodkowa rubryke, zyskam troche moemntu obrotowego, nie duzo juz, bo mam na kolektorze odblokowany juz, i na walkach rozrzadu ale zawsze cos ! :)

A tak btw te silniki sa podatne na Tjuning .

Po co ma sie meczyc przy odkreceniu skoro moze mniej ?

Malo tego wersja dlawiona pali wiecej od odblokowanej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.