Elvis101 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Witam kupiłem uszkodzonego bandita gsf 400,po przywiezieniu go na miejsce zrobiłem wszystko tylko dla pewności chciałbym poprosić o wskazówki który przewód gdzie ma być podpięty do baku,w kraniku mam 2 spusty,zwykły ON i Res(rezerwa),dodatkowo pod bakiem jest jeden kruciec myślę odpowietrzający,z gaźników wychodzą trzy wężyki i dla upewnienia proszę was o schemat bądź zdjęcie jak mają być podłączone ,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Kranik powinien mieć 3 pozycje: ON, RES i PRI (PRI może być nie opisane, służy do grawitacyjnego zalewania gaźników paliwem, przy ściąganiu baku lepiej przełączyć na ON lub RES), jeżeli twój kranik ma 3 króćce to: ten idący pionowo w dół jest to odprowadzenie wody/paliwa z okolic wlewu (go łączy sie z trójnikiem do którego wchodzi przewód ze zbiorniczka wyrównawczego układu chłodzenia i przewód który luźno wisi i skierowany jest w okolice dołu silnika), ten idący w kierunku air boxa to króciec podciśnieniowy otwierający zawór w kraniku (do niego podłącza sie króciec pierwszego cylindra), trzeci króciec (ten skierowany w prawą stronę moto) to króciec którym paliwo wydostaje sie z baku, go łączy sie z gaźnikami, na marginesie za odpowietrzenie baku odpowiada zamek wlewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.