Piteros1 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 witammam problemy niedawno kupilem ten motor i jeszcze go tak nie znam wiem ze trzeba bedzie remoncik zrobic, ale mam problem ze bardzo ciezko sie go pali jak cieply to troszke lepiej, ale jak zimny to najczesciej konczy sie na odpalaniu na ruskiego z gorki dodam ze po odpaleniu gotuje sie woda w chlodnicy, i pokazal sie przy odpalaniu taki objaw jak wystrzal z tlumnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 zapewne masz wyruchane łożyskowanie na wałkach rozrządu też to przechodziłem w mojej starej yz najlepiej jak zdejmiesz dekiel i już wszystko będzie wiadomo.jak co to służę radami w tym temacie.Jeśli wałki na podkowach siedzą ciasno wystarczy wyregulować płytkami zawory , no chyba że masz rozrząd przestawiony sprawdź cechy na kołach zębatych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 a czym moze byc spowodowane momentalne grzanie/gotowanie sie plynu chlodniczego uszczelka ? mikropekniecia glowicy w przypadku drugiego bylyby jakies dodatkowe efekty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 oczywiście nie mozna wykluczyć uszkodzonej uszczelki pod głowicą, co z płynem jest zasyfiony? co z kolektorem wydechowym nagrzewa się do czerwoności na postoju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 do czerwonosci to nie, a czuc goraco a plyn sie gotuje babelki sa, jak sie odkreci korek to jak w czajniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Skoro tak to gar ci pompuje kompreche w układ chłodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 peknięta tuleja, walnięta uszczelka, peknięta głowica. sporo mozna wymienić. Ubywa Ci płynu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 no ubywa chociaz ostatnio troche mnie ale to chyba przez to ze bylo chlodniej, ale czasami jak bylo goraco to normalnie slad za mna zostawal tak cieklo "ciurkiem".........a mam pytanie bo mam tez to wymiany skrzynie 5 bieg, i czy jak teraz ustawie zawory to potem przy rozpolawianiu znowu trzeba bedzie ustawiac zawory bo dwa razy koszta, bo narazie nie mam kasy na wymiane skrzyni a chcialbym polatac bez 5ki i w zimie ja zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 luzy Ci sie nie zmienia.. niby jak? nagle spuchna płytki? gniazda, lub zawory skróca sie Wyregulujesz i mozesz rozbierac i nie ulegnie zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 a jak mozna sprawdzic czy chlodnica dobrze chodzi bo juz mi tak plynu nie ubywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 chłodnica nie chodzi, stoi w miejscu Chłodnica może cieknąc.. podejżewam że chodzi ci o ewentualny termostat etc.Sporo crossów poprostu niema zbiorniczka wyrównawczego i nadmiar płynu leci na glebe to tez w sezonie sporo osób inwestuje w wode destylowana (zeby nie zakamienic układu) Więc moze ubywac wtedy płynu, zwłaszcza przy mocnym nagrzewaniu sprzeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 no wlasnie ja nie mam zniorniczka nie wiem czy powinien byc czy nie, wr jest 98 roku, jak byly cieple dni to lecialo ciurkiem wiec chyba tak nie powinno byc nawet jak nie ma zbiorniczka, a z chlodnicy nie cieknie bo jak cieknie to tylko tym wezykiem pod silnikie ale wiem juz nie bede zawracal wam d..y poprostu musi to zobaczyc mechanik wkoncua jaka powinna byc iskra, bo umnie iskra to normalnie jest slabsza i mniejsza niz w simsonie fakt ze mniejsza swieca ale nie wiem, czy tak powinno byc ? i czy magneto powinno pracowac w oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.