Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

yamaha wr 400f


Piteros1

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam problemy niedawno kupilem ten motor i jeszcze go tak nie znam wiem ze trzeba bedzie remoncik zrobic, ale mam problem ze bardzo ciezko sie go pali jak cieply to troszke lepiej, ale jak zimny to najczesciej konczy sie na odpalaniu na ruskiego z gorki :) dodam ze po odpaleniu gotuje sie woda w chlodnicy, i pokazal sie przy odpalaniu taki objaw jak wystrzal z tlumnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne masz wyruchane łożyskowanie na wałkach rozrządu też to przechodziłem w mojej starej yz najlepiej jak zdejmiesz dekiel i już wszystko będzie wiadomo.jak co to służę radami w tym temacie.Jeśli wałki na podkowach siedzą ciasno wystarczy wyregulować płytkami zawory , no chyba że masz rozrząd przestawiony sprawdź cechy na kołach zębatych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ubywa chociaz ostatnio troche mnie ale to chyba przez to ze bylo chlodniej, ale czasami jak bylo goraco to normalnie slad za mna zostawal tak cieklo "ciurkiem"

.........

a mam pytanie bo mam tez to wymiany skrzynie 5 bieg, i czy jak teraz ustawie zawory to potem przy rozpolawianiu znowu trzeba bedzie ustawiac zawory bo dwa razy koszta, bo narazie nie mam kasy na wymiane skrzyni a chcialbym polatac bez 5ki i w zimie ja zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłodnica nie chodzi, stoi w miejscu :mellow: Chłodnica może cieknąc.. podejżewam że chodzi ci o ewentualny termostat etc.

Sporo crossów poprostu niema zbiorniczka wyrównawczego i nadmiar płynu leci na glebe to tez w sezonie sporo osób inwestuje w wode destylowana (zeby nie zakamienic układu) Więc moze ubywac wtedy płynu, zwłaszcza przy mocnym nagrzewaniu sprzeta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie ja nie mam zniorniczka nie wiem czy powinien byc czy nie, wr jest 98 roku, jak byly cieple dni to lecialo ciurkiem wiec chyba tak nie powinno byc nawet jak nie ma zbiorniczka, a z chlodnicy nie cieknie bo jak cieknie to tylko tym wezykiem pod silnikie ale wiem juz nie bede zawracal wam d..y :) poprostu musi to zobaczyc mechanik wkoncu

a jaka powinna byc iskra, bo umnie iskra to normalnie jest slabsza i mniejsza niz w simsonie fakt ze mniejsza swieca ale nie wiem, czy tak powinno byc ? i czy magneto powinno pracowac w oleju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.