Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Jak Motocykle To I Temat O Pc Sie Przyda :)


Młody GS

Rekomendowane odpowiedzi

POWER COMMANDER II III R&USB TIPSPrzed skasowaniem forum był taki temat a czesto dostaje wiadomosci na gg zeby pomoc w tych sprawach to pomagam jesli ktos chce sie dowiedziec co kupić ,jak kupić,gdzie i do jakiego moto to pomoge ,a jesli to bedzie na forum to nie bede musiał tego kilka(dziesiąt) razy powtarzać na GG zasady:jak coś chcesz to od razu podaj :model motostan motowyposażenie(filtry,osprzęt,wydechy,wałki itp)co chcesz osiagnać (elastycznosc,V-max ,Tor itp)wtedy pomoge oczywiscie mozna sie ze mną umówic na jakiś termin i wgram mape do kazdego szpeja pod warunkiem podania modelu PCpozdrawiam Damian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POWER COMMANDER II III R&USB TIPSPrzed skasowaniem forum był taki temat a czesto dostaje wiadomosci na gg zeby pomoc w tych sprawach to pomagam jesli ktos chce sie dowiedziec co kupić ,jak kupić,gdzie i do jakiego moto to pomoge ,a jesli to bedzie na forum to nie bede musiał tego kilka(dziesiąt) razy powtarzać na GG zasady:jak coś chcesz to od razu podaj :model motostan motowyposażenie(filtry,osprzęt,wydechy,wałki itp)co chcesz osiagnać (elastycznosc,V-max ,Tor itp)wtedy pomoge oczywiscie mozna sie ze mną umówic na jakiś termin i wgram mape do kazdego szpeja pod warunkiem podania modelu PCpozdrawiam Damian
Ale wycelowałeś z tematem- od pewnego czasu wertuję net w poszukiwaniu info na ten temat Zastanawiam się nad power commanderem do mojego moto i zastanawiam się, czy jest sens kupować i jakie przeróbki to ciągnie za sobą:model moto Triumph Rocket IIIstan moto 3500 przebieguwyposażenie(filtry,osprzęt,wydechy,wałki itp) oryginałco chcesz osiagnać (elastycznosc,V-max ,Tor itp) elastyczność (co to jest tor?)Wyczytałem na jednej stronie takie coś "Mając tak głęboki oddech Rocket bez trudu mobilizuje 142 KM, a olbrzymi moment obrotowy (200 Nm!) zmusił konstruktorów do zaprogramowania "spokojniejszych" map zapłonu i wtrysku dla pierwszych trzech biegów, aby nie narażać układu napędowego na zbyt wielkie obciążenia." (http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420,2790782.html) - czy za pomocą power commandera można wrócić do tych mniej spokojnych? Wyczytałem na amerykańskich stronach, że samo pozbycie się katalizatora i przeróbki wydechów na przelotowe powoduje zwiększenie mocy nawet o 30 KM. Nie wiem, o co jeszcze pytać, tak że może napisz po prostu Ty, co powinienem wiedzieć? Jak możesz mi pomóc?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wycelowałeś z tematem- od pewnego czasu wertuję net w poszukiwaniu info na ten temat Zastanawiam się nad power commanderem do mojego moto i zastanawiam się, czy jest sens kupować i jakie przeróbki to ciągnie za sobą:model moto Triumph Rocket IIIstan moto 3500 przebieguwyposażenie(filtry,osprzęt,wydechy,wałki itp) oryginałco chcesz osiagnać (elastycznosc,V-max ,Tor itp) elastyczność (co to jest tor?)Wyczytałem na jednej stronie takie coś "Mając tak głęboki oddech Rocket bez trudu mobilizuje 142 KM, a olbrzymi moment obrotowy (200 Nm!) zmusił konstruktorów do zaprogramowania "spokojniejszych" map zapłonu i wtrysku dla pierwszych trzech biegów, aby nie narażać układu napędowego na zbyt wielkie obciążenia." (http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420,2790782.html) - czy za pomocą power commandera można wrócić do tych mniej spokojnych? Wyczytałem na amerykańskich stronach, że samo pozbycie się katalizatora i przeróbki wydechów na przelotowe powoduje zwiększenie mocy nawet o 30 KM. Nie wiem, o co jeszcze pytać, tak że może napisz po prostu Ty, co powinienem wiedzieć? Jak możesz mi pomóc?
o ciulSorry za off top'a alezygmusc jeszcze to masz za spokojne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... W sumie chłopaki przy projektowaniu pewnie też mieli jakiś cel zmulając trochę tą maszynę... Chociaż wydechy i tak chciałbym zrobić, to z automatu moc się dźwignie. Teraz trochę plackuję na oryginalnych wydechach i się ze mnie śmieją, że jeżdżę mikrofalówką ;) Kolega ostatnio ciął ze mną na intruzie m109r i tam miał wydech taki, że jak jechał 300 metrów za mną, to słyszałem jego, a nie mój silnik. Zaś przy cichym komfort jazdy jest większy... Najbardziej się śmiałem, jak podjechałem na światła, Jędra dojeżdża tym intruzem do mnie. Otwieramy szybki, a on do mnie krzyczy (starając się przekrzyczeć silnik), że motocykl mi zgasł Rzeczywiście tak to było słychać- jak koło mnie stawał, to mnie nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze za duzo spamu (moderator moglby to usunąc bo nie lubie bałaganu) do kazdego moto z wtryskami sa PC , najtaniej kupić w UK lub USA a jesli chcesz dobre efekty to filtr i wydech to podstawa potem trzeba poszukac dobrej mapy ,lub zrobić nową ,zależnie ile masz kasy na paliwo a jesli bedziesz szukał PC to szukaj wersji III R bo IIIusb nie ma dozoru nad mapą zapłonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pracowalem tylko na IIIR i IIIUsb a map do II juz nie robią także trzeba wszystko samemu robić a to duzo roboty spalanie wzrosnie adekwatnie do efektów zakladajac ze normalnie np masz 140 koni i pali ci ok 8 litrów to przy sportowym ukadzie wydechowym i filtrze paliwa moc bedzie rzedu 150/155 i sporo momentu wiecej to spalanie 10l bedzie najmniej tak przykladowo wiem ze teraz wyszly nowe PC z wysietlaczem LCD ale tego jeszcze w lapkach ne mialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do modułów typu PC to warto tez zxainteresowac sie zestawami dedykowanymi. np. yoshimura robi takie cos. komin plus moduł. efekt zajeb***y. mozliwosc modyfikacji oczywiscie jest a wszystko jest zgrywane przez producenta w odpowiedni sposob a nie metoda prob i bledów. nie mowie oczywiscie ze dyno jet robi "na oko" coraz wiecej firm robi takie zestawy. TBR tez ma.do ATV zapodałem produkty 2 roznych firm tzn. TFI dobeck i komin higasi. troche zabawy i krecenia i efekt jest konkretny. oczywiscie spalanie wzrosło bardziej niz znacznie ale teraz nawet na 3 wstaje a normalnei na 2 juz tak srenio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

legendy ludowe...może być dokładnie odwrotnie.
Uwielbiam tych ktorzy mysla, ze poprawia fabryke. Dwa lata temu testowano koncowki w Triumph'ie Speed Triple, na wszystkichmaszyna miala nizsza moc, na jednym jedynym miala taka sama.W wypadku BMW K 1200 S to roznica byla w najlepszym przypadku 3 KM ( przy 167 KM ) a moment obrotowy byl znikomy.Tak wiec tu calkowicie zgadzam sie z kolega.Zygmus, podaruj sobie ten caly "tjuning" wiecej zachodu i pozniejszych problemow. kto pozniej bedzie Ci serwice'owal ten sprzet ? ? ? Pan Wacek z przyblokowego garazu ? Podaj moze ile teraz Twoj pali na 100 km bo podczas mojej spokojnej jezdzie bylo troche ponad 10 l / 100 km
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze macie racje co do Triumphow ,ale na zdrowy rozsadek to na jakis czesciach jezdza motocykle w SuperBike i MotoGp ?? oryginalnych ?? poza tym elastycznosc sie poprawia i jesli chodzi o wydechy to tez dzwięk ale bez OFF topu,ten temat nie jest do dyskusji tylko do pomocy a wy jak zwykle robicie syf :[ nie ma tu zadnego mod'a ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

moze macie racje co do Triumphow ,ale na zdrowy rozsadek to na jakis czesciach jezdza motocykle w SuperBike i MotoGp ?? oryginalnych ?? poza tym elastycznosc sie poprawia i jesli chodzi o wydechy to tez dzwięk ale bez OFF topu,ten temat nie jest do dyskusji tylko do pomocy a wy jak zwykle robicie syf :[ nie ma tu zadnego mod'a ??
Nie no triumph ma wogole silniki ktore dzialaja n ainnaj zasadzie niz wszystkie inne na zdrowy rozsadek to w superbike czy moto GP sa powiedzmy inne rozwiazania. Co maja oryginalne czesci do PC ? ? ? PC sam z siebie nie podniesie Ci mocy na taka jaka bys chcial, bedzie tego za malo aby dalo jakiekolwiek faktyczne korzysci, zwlaszcza jezeli przeliczy sie toi na wydana kase. Elastycznosc sie poprawi ? powiedzial KTO ? jezeli chcesz miec moc kiedy / przy jakich obrotach ja uzyskasz ? Srednich czy wysokich. Elastycznosc kolego to bedziesz mial jak przeprogramujesz mape zaplonu w inny sposob i tez nie taka jak bys sobie tego zyczyl. mam nadzieje, ze slyszales o slowie tuning, to nie tylko PC ale caly zestaw podzespolow ktory trzeba ze soba zestroic i nie zrobi tego pan Wacej z osiedlowego garazu tylko FACHOWIEC Aby miec dzwiek to nie musisz inwestowac w PC tylko albo w koncowke wydechu lub majac wiecej kasy w caly uklad wydechowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jadę zakładać PC, bo to nie ma sensu. Wyczytałem, że lepiej mapy zapłonu zmieniać w ECU. Ale zaczynam od wydechu. Samo wywalenie katalizatora powoduje lepszy dźwięk i wyższą wydajność. O tym piszą zgodnie źródła. Jutro dzwonię do Boostera, czy chłopaki są w stanie wgrać pierwotne oprogramowanie. Po testach fabrycznych chłopaki z Triumpha ograniczyli prędkość do 230 (na testach osiągał ponad 280) i zrobili "spokojniejsze mapy zapłonu dla trzech pierwszych biegów". Chcę mieć te niespokojne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Odświeżając nieco temat.Byłem ostatnio w boosterze i rozmawialiśmy o różnych możliwościach podkręcenia mocy. Jednoznacznie doszliśmy do wniosku, że zamontowanie super chargera to dopiero początek wydatków, że dużo rzeczy nie wytrzyma, zaczynając od kolektorów dolotowych, na skrzyni biegów, być może kardanie i sprzęgle kończąc.Chłopaki doradzali mi, że lepszym rozwiązaniem będzie nieinwazyjne podkręcenie mocy (nie ingerowanie w mechanikę silnika). W grę wchodzi Power Commander lub grzebanie w oprogramowaniu ECU. I teraz pytanie do Was- co lepiej zrobić? Power Commander pozwala na podkręcenie oryginalnego programu, a po wymontowaniu momentalnie wracamy do "bazy". Nie wiem, jak to wygląda, jak się grzebie w ECU? Pytanie brzmi- czy skuteczność jest ta sama? Czy można w każdym momencie powrócić do bazowego programu? Zastanawiam się, czy Power Commander w przypadku, gdy można zmieniać w oryginalnym komputerze program to nie jest tylko niepotrzebny wydatek 2k zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie montowałem Commandera w swoim sprzęcie ale wydaje mi się ze masz do wyboru trzy mapy które sobie możesz zgrywać z kompa po przez USB wybierasz sobie przy tym optymalny dla ciebie programik ;) czy komputer powraca do oryginalnych ostawień po wypięciu powera to wydaje mi się zależy od stopnia zaawansowania Commanderaco do oznaczeń LOW MED HIGH to prawdopodobnie sobie wybierasz po miedzy wcześniej wgranymi w Commandera mapami, prawidłowo powinno być od słabszej do mocniejszej ale na to pewności mieć nie możesz bo nie wiadomo co powgrywał wcześniejszy właścicielpozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.