Boban Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 w motocyklach nie patrzy sie na rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero1380 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 a na co zwrócić szczególną uwage ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 GPZ 500 S to najmniej psujący się model z serii SPRAWDZIŁEM TO !!!miałem amerykanska wersje czyli Ex 500 i zero problemów z moto..przebieg 36 000 mil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero1380 Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Pomimo tego co piszecie o GPZ-cie nie jeste przekonany co do tego mopliczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marress Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Ja też właśnie szukałem swojej pierwszej maszyny i kupiłem cb500, bo GS wydawał mi się jakiś niski. Mimo iż wzrost mam 178 to i tak, GS jakoś mi nie siadł. GS jest tańszy w zakupie, ale Honda jest bardziej niezawodna. Miłych poszukiwań, bo trzeba się sporo naoglądać, żeby znaleźć przyzwoity motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 "GS jest tańszy w zakupie, ale Honda jest bardziej niezawodna."Tutaj bym dyskutował, myślę że i jeden i drugi motocykl można zaliczyć do grupy motocykli praktycznie niezawodnych. Przykład: * u mnie przez ponad18 tys. km nic się nie popsuło, tylko eksploatacyjne rzeczy "robię" (na liczniku w dniu zakupu było 18900, obecnie jest ponad 37 tys. km)* u znajomego który ma GS-a od nowości od nowości a przejechał już ok. 35 tys. km i to w większości w ostrym stylu, praktycznie nic się nie popsuło, miał nieszczelną chłodnice oleju co zostało wymienione na gwarancji, luz na łożysku główki ramy, a tak to tylko regulacje-regulacje-regulacje...Na plus Hondy należy zaliczyć chłodzenie silnika, jednak i GS nie ma się czego wstydzić, GS-a ciężko ugotować mimo chłodzenia powietrzem (nowsze GSy od 2004 roku mają zamontowaną chłodnicę oleju). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoofreak Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Mam GS500, ale jeśli masz troszkę kasy, żeby dołożyć to bierz Hondę CB500. GS jak dla mnie jedyna zaleta w porównaniu do CB500 to wygląd, ale to kwestia gustu... Poza tym CB ma kilka zalet w porównaniu do GS'a : - silnik chłodzony cieczą- nieco wyższa mocI z tego co słyszałem w Hondach tak nie rdzewieją baki jak w Suzuki, a to utrapienie w starszych GS'ach potem trzeba filtr paliwa dodatkowy montować, ale kranik i tak się syfi i potem kranik może puszczać na membranie i jak zaworki iglicowe w gaźniku nie będą trzymać to się silnik benzyną zaleje i to jest mało przyjemne - olej do wymiany, a wymieniać olej 3x w sezonie to średnio ciekawe dla portfela. Wymyślili kranik podciśnieniowy, a nie pomyśleli nad dobrym zabezpieczeniem przed przelaniem się paliwa do silnika bo przelew w gaźniku jest za wysoko w GS i wszystko leje się do silnika.Dlatego mimo, że GS to dobry motocykl to gdybym stanął drugi raz przed wyborem pierwszego moto to poważnie bym się zastanowił nad dozbieraniem kasy i kupnem Hondy...Pozdr Posiadam kawasaki er5 z tym samym problemem paliwo przecieka do gaznika! ;/ czy wymiana gaznikow wystarczy.. wymieniłem już kranik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnich Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 GPZ 500 S to najmniej psujący się model z serii SPRAWDZIŁEM TO !!!toś się Leśniczy podniecił a na co zwrócić szczególną uwage ?moim skromnym zdaniem na jego stan przede wszystkimpisałam ostatnio cosik o tym , więc się nie będę powtarzać:http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?...15&start=15zajrzyj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 toś się Leśniczy podniecił Jak zrobisz tyle km na twoim gs to pogadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnich Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Jak zrobisz tyle km na twoim gs to pogadamy tyle co Ty na kawie czy na tej "boskiej" malynowej fazerce? No coś TY ja nie potrzebuję aż tyle czasu i km co Ty, żeby się nauczyć jeździć i przesiąść na coś mocniejszego heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Jak to zobaczyłem, to ogarnąło mnie zastanowienie: Jak zrobisz tyle km na twoim gs to pogadamy Pewnie Kozak sprzęcior.Ale po przeczytaniu tego:GPZ 500 S to najmniej psujący się model z serii SPRAWDZIŁEM TO !!!I na dokładkę tego:Zrobiłem 30 tys km na GPZ 500 S i miałem jedną małą awarię - dalej jechać się dało więc POLECAM MmmMBUEHEHEHEHEHEEHe HAHA30.... heheheheheheehMyślałem, że tu jakaś mowa o co najmniej stu tysiącach, lub przedział od stu do 150, a tu trzydzieści..... gs'y zapieprzające w pocie czoła na kurierce wykręcają setke z paluszkiem w ...., a wiadomo, że kurierka to czas, a czas to pieniądz, więcej czasu dla maszyny - mniej czasu na jazde = mniej kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnich Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 MmmMBUEHEHEHEHEHEEHe HAHA30.... heheheheheheehjak dobrze, że ktoś mnie rozumie hehegs'y zapieprzające w pocie czoła na kurierce wykręcają setke z paluszkiem w ...., a wiadomo, że kurierka to czas, a czas to pieniądz, więcej czasu dla maszyny - mniej czasu na jazde = mniej kasy.to właśnie był jeden z argumentów, który mnie do gs'a przekonał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 tyle co Ty na kawie czy na tej "boskiej" malynowej fazerce? No coś TY ja nie potrzebuję aż tyle czasu i km co Ty, żeby się nauczyć jeździć i przesiąść na coś mocniejszego heh Myślisz po pierwszym sezonie że jesteś lepsza od Rossiego W 2011 roku możesz go zastąpić w MotoGp jak może przejdzie do DUCATI gs'y zapieprzające w pocie czoła na kurierce wykręcają setke z paluszkiem w ...., a wiadomo, że kurierka to czas, a czas to pieniądz, więcej czasu dla maszyny - mniej czasu na jazde = mniej kasy.to właśnie był jeden z argumentów, który mnie do gs'a przekonał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadJack Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Ciezko mi sie wypowiadac bo nie jezdzilem zadnym z tych motocykli. DO kazdego sie przysiadalem i moge z pewnosci powiedziec, ze dla wysokich osob jak np. ja (ok. 189cm) CB jest duzo lepsza. Wyglada na wieksza i jest chyba kapke wyzsza. Bylo mi na niej wygodniej niz na GS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnich Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Myślisz po pierwszym sezonie że jesteś lepsza od Rossiego Na tym swoim padle zapieprzasz jak wściekła , trochę szybciej niż ROMET oczywiście widzę po rozmiarze czcionki, że bardzo się irytujesz jak ktoś rzuci ci ripostę...hhehe, next time jeszcze czerwony kolor dorzuć... Lepiej zapieprzać jak wściekła na gs'ie niż wlec się nieco szybciej niż winniczek na Fazerce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 jak wściekła na gs'ie niż wlec się nieco szybciej niż winniczek na Fazerce Jak bym cię nie znał to może bym się nawet podniecił dziewczyna tak ostro mykająca na GS hmmmm boli cię moja MALYNA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadJack Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 To musi byc miłość xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Powiem Ci leśniczy, że jeżdżenie to nie wszystko, dziewczyna !czyta! na temat poprawnych technik jazdy, hamowania i w ciągu jednego sezonu zrobiła więcej niż mój kolega po 3 latach motocyklizmu.I się tak nie wściekaj, bo tą malinę na górze Żar Dragstarem objechałem na agrafkach. Agnich jest uszczypliwa, ale jest w tym sporo prawdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thief3 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Oj tak wszyscy piszecie o CB 500 i o GS'ach a nikt nie powie nic miłego o ER 5 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ice man Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Poleciał bym GSa sam objezdzilem na swoim juz jeden sezon i po zrobionych 9tys kilometrów i nie miałem z nim żadnych problemów tylko olej filtry i tyle z serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Oj tak wszyscy piszecie o CB 500 i o GS'ach a nikt nie powie nic miłego o ER 5 ? Jeździ do przodu i nawet skręca.Poleciał bym GSa sam objezdzilem na swoim juz jeden sezon i po zrobionych 9tys kilometrów i nie miałem z nim żadnych problemów tylko olej filtry i tyle z serwisuTo fatalnie. Luz zaworowy sprawdza się co 6tys. km. Filtr powietrza czyści po 6tys. km.I jeszcze parę dupereli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ice man Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Jeździ do przodu i nawet skręca.To fatalnie. Luz zaworowy sprawdza się co 6tys. km. Filtr powietrza czyści po 6tys. km.I jeszcze parę dupereli.Dla twojej informacji wszystko bylo robione. Olej i filtry wymienione i sprawdzone były w połowie sezonu. Dokładnie po 6 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Będę upierdliwy. Napisałeś:po zrobionych 9tys kilometrów i nie miałem z nim żadnych problemów tylko olej filtry i tyle z serwisuSo make your mind Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ice man Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Będę upierdliwy.Widać. Lepiej zajol bys sie pisaniem na temat a nie czepianiem sie ze czegos nie dopisalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.