hubertgontarz Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Każdy kto mnie zna wie że jestem miłośnikiem, pasjonatem i sympatykiem motocykla Suzuki GS500, motocykla w którym zakochałem się od pierwszego wejrzenia.Niestety nawet i przy takiej miłości przychodzi czas na zmiany, ale nie do końca.Zakupiłem Hondę CB 750 Seven Fifty, rocznik 2000, przebieg pewny.Motocykl tak samo sprawdzony jak GS. Posiada chłodnice oleju, 4 cylindry, 16 zaworów, umiarkowaną moc i duży moment,Motocykl kupiłem o godzinie 23:30. O 24 wyjeżdżałem z Łodzi, 220 km i byłem za 2 godziny i 20 minut w domu. Spokojna jazda na trzy kufry! A to za TIR-em setka, albo 120. 150 procent spokoju, ale przy takiej pozycji nie da się inaczej. Nie wiem ile pali (jeszcze). Wiem że ładnie ciągnie już od 2 tys obrotów na 5-tym ostatnim biegu który jest biegiem bezpośrednim (1:1,05 coś koło tego) nie ma szarpania łańcucha i tak od 40 do 200, których z racji braku full owiewek nie chce mi się sprawdzać bo i po co. Pewnie do 160 jak będę się śpieszył będę jeździł, normalnie 100-140 jak na GS-ie bo i GS-em nie było mi śpieszno. Śpieszno mi jest jak dziewczyna krzyczy że się z nią umówiłem za godzinę i pięć minut, a do przejechania jest 100 km naszych wspaniałych dróg.Bardzo podoba mi się wyposażenie tego egzemplarza i to że ma dwa klaksony trąbią jak w ciężarówce.Smarownica łańcucha, podgrzewane manetki, gmole to skrót wyposażenie! Dojdzie jeszcze alarm z czujnikiem wstrząsu i chciałbym mieć światło stop na kufrze centralnym (to będzie przez zimę) i zrobić kierunkowskazy w kufrach bocznych na minijacki, hop-siup i nie ma kufrów i wszystko odłączone.Zdjęcia jeszcze poprzedniego właściciela, swoje dopiero popołudniu jutro jestem w stanie zrobić:http://img35.imageshack.us/img35/9818/741692597.th.jpghttp://img19.imageshack.us/img19/3209/7416925971.th.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 gratuluje najpieknieszego nakeda w tym segmencie.mam nadzieje ze sie spotkamy na Chudowie to sobie pogadamy o naszych sevenkach ;)zapraszam tez na forum seven fifty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Na forum już jestem, bo bardzo tajemniczym nickiem: Hubert Motocykl kupiony o moderatora tego forum, który kupuje FJRę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 ło matko. to Sevena po Kloszu spedalona do granic mozliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borysss Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 gratuluje nowego sprzeta-ładnie sie prezentuje tez brałem go pod uwage jednak wybor padl na inazume .Co do predkosci to max to moim jechalem 190 ale to juz strach sie bac 140-160 da sie wytrzymac .bezawaryjnej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzBB Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Gratuluję "golasa" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotroz Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Piękny motocykl z super dodatkami. Gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 jakbys chciał ja podgłosnic to wal do mnie. mam juz wprawe z tym modelem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimek_2009 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 gratki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Gratulacje, fajna maszyna. dobrze ja wspominam. ogolnie bezawaryjna fura tylko kiepsko sie prowadzi ale da sie przyzwyczaic. szerokiej drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 tylko kiepsko sie prowadzijuz nie przesadzaj, ciezko to prowadzi sie armatura.wiem bo przesiadlem sie na sevene z shadowki 750. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomb Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Moto bajka,gratuluję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 no to gratulacje teraz to juz w kurfy mozesz pol mieszkania spakowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Piękny klasyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 juz nie przesadzaj, ciezko to prowadzi sie armatura.wiem bo przesiadlem sie na sevene z shadowki 750.oj tam oj tam ;)Generalnie jak na nakeda jest dos wymagający tak lepiej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 GS jest mały, zwinny, leciutki, łatwy w prowadzeniu, mało pali, raczej się nie psuje bez powodu, wytrzyma spokojnie 80-100 tys. km.Honda od razu czuć że jest większa, siedzi się wyżej, bardziej jak w fotelu, prowadzi się "fajnie" ale czuć większą wagę i wymiary, spalanie na razie symboliczne 5,5 litra ale przy takiej pozycji jak w fotelu mniej chce się szaleć. Na pewno nie jest to GSXR, ale jak ktoś zaznaczył "armaturą" też nie jest. Jak dla mnie to taki "środek" pomiędzy czymś co da się pokręcić (do ok. 9 tys. obrotów), za razem da się pojeździć ekonomicznie ze spalaniem ok. 5 litrów (czyli prawie jak w GS-ie), pozycja wygodna (ale GoldWing to nie jest). Zobaczymy dalej. Po tygodniu od zakupu ciężko nie być zadowolonym z maszyny, tym bardziej że jest to styl który lubię (prosty, klasyczny nakded, UJM). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 piękny klasyk z bardzo dobrymi opiniami. na takiego właśnie namawiali mnie koledzy przed zakupem motonga, ale jakoś nie trafiła się żadna fajna sztuka. a może za słabo szukałem? można spytać ile Cię za tego sprzęta szarpnęło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Z tym wyposażeniem udało się wyrwać go za pi razy oko 10 tys. zł.Z tymi fajnymi sztukami to prawda, wybór Sevenek nie jest ogromny, ja swoją "kupiłem" ok. 5 minut po wystawionej aukcji przez sprzedawcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 jak już ktoś ma zadbaną sevenfifty to nie bardzo chce się jej pozbyć... a jeśli już to bardzo trzymają cenę. gratulacje w każdym razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 dokladnie jestem wlasnie w trakcie szukania czegos innego ale sevenka zostaje w garazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.