Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Szybkie Pytanie, Szybka Odpowiedź *PRZYKLEJONY*


.:BadMan:.

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu takie tematy widze na działach technicznych na różnych forach i sie sprawdzaja. Przede wszystkim jest mniej spamu w tematach o konkretnej rzeczy.... bo gdy ktos sie o cos pyta "podpinajac sie" pod czyiś temat to się to wrzuca do tego tematu. Sens tematu polega na tym... można tu pisać jeśli się potrzebuje szybkiej konkretnej odpowiedzi o mechanice i wszystkich rzeczach związanych z obsługa i serwisem, nie zakładając nowego tematu. JeśliModeratorowi się spodoba, to możne podwiesić jestem zdania ze się sprawdzija zacznę taki mam problem z motocyklem, http://www.wrzuta.pl/film/4ateIe344R/20090301wał się nie przekręca i to nie sa zawory czy tak powinien wyglądać prawidłowo naciągnięty łańcuszek ? http://img4.imageshack.us/img4/8854/lancuch.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 295
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

niebardzo.pomysł jak najbardziej dobry, ale nie do końca, bo urodzi sie kolejny tasiemiec z milionem stron i ktoś zamiast dotrzec do sedna bedzie musiał szukać po stronach.. chyba że ktoś wymyśli spis treści na który sie klika i przenosi nas na wybraną strone (wątek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko łancuch i/lub zębata do wymiany.Ale jo ślepy już jest .Co do hałasu , to w tym sprzęcie wszystko jest na łożyskach tocznych (o ile dobrze pamiętom) , więc może coś się rozklekotało/przesunęło.Próbowołeś kręcić wysprzęglony?Słychać na tłok ,ale kto wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że to jednak nie tłok, bo jest to 3 szlif - tak mi zrobili szlif z 1 -go bo mechanik stwierdził, że może być owal i bezpiecznie zrobić na 3 ci szlif. Teraz wiem że gdyby co to wpakował mnie w niezle gówno bo 3 szlif to koniec silnika. Pozostaje jedynie wymiana cylindra a do 500 cm koszt 2500 zł lub tulejowanie ale nie wiem jak to sie sprawdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu takie tematy widze na działach technicznych na różnych forach i sie sprawdzaja. Przede wszystkim jest mniej spamu w tematach o konkretnej rzeczy.... bo gdy ktos sie o cos pyta "podpinajac sie" pod czyiś temat to się to wrzuca do tego tematu. Sens tematu polega na tym... można tu pisać jeśli się potrzebuje szybkiej konkretnej odpowiedzi o mechanice i wszystkich rzeczach związanych z obsługa i serwisem, nie zakładając nowego tematu. JeśliModeratorowi się spodoba, to możne podwiesić jestem zdania ze się sprawdzija zacznę taki mam problem z motocyklem, http://www.wrzuta.pl/film/4ateIe344R/20090301wał się nie przekręca i to nie sa zawory czy tak powinien wyglądać prawidłowo naciągnięty łańcuszek ? http://img4.imageshack.us/img4/8854/lancuch.th.jpg
Sprawa się wyjaśniła. Po błędnej regulacji zaworów tłok uderzył w zawór wydechowy i rozpadła się prowadnica zaworu. Kawałki zostały na tłoku i blokowały w GMP. Teraz czeka mnie naprawa głowicy. Czy takie uszkodzenia naprawiają warsztaty które regenerują głowice ? Czy jest to operacja na tyle skuteczna, że po naprawie będzie można przejechać tym motocyklem kilka tysiecy km czy lepiej szukać używanej głowicy ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja mam pytanie->moto Husqvarna CH Racing(cross)->tylni zacisk hamulcowy-czy pomiedzy tłoczkami a klockami obowiązkowo muszą być aluminiowe przekładki?(blaszki)Pytam gdyż mam tylko jedną,i nie wiem czy lepiej drugą dorobić czy nie zakładać wcale?Okazało się że kupilem moto z konczacymi sie klockami,jeden z kolockow starł się całkowicie do zera,potem przyszła kolej na ową blaszkę i na końcu zmieliło połowę tłoczka hamulcowego.Jakoś tego nie zauważyłem,jakimś cudem hamował,z tym że przy ostatniej jeżdzie co nacisnięcie hamulca było coraz słabiej i coś zaczęło ocierać w zacisku,i wtedy postanowiłem zobaczyć co to się tam dzieje,no i niestety widok nie był przyjemny......niedługo przyjdzie paczka z częściami więc potrzebuje szybko uzyskać odpowiedź odnosnie blaszek pomiędzy tłoczkiem a klockiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

do jakiej temp. najlepiej rozgrzać silnik przed wymianą oleju? <+- oczywiście>
62 koma 7 stopnia Celsiusza przy ciśnieniu 996 hpa i księżycu w fazie nów. a tak poważniej... to wydaje mi się, że jak zrobisz dobrą rundkę na swoje rozgrzanie to i silnik się dobrze rozgrzeje, a co za tym idzie i olej zrzadzieje.chyba nikt nie robił badań na temat zależności jakości wymiany oleju od temperatury rozgrzania silnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa się wyjaśniła. Po błędnej regulacji zaworów tłok uderzył w zawór wydechowy i rozpadła się prowadnica zaworu. Kawałki zostały na tłoku i blokowały w GMP. Teraz czeka mnie naprawa głowicy. Czy takie uszkodzenia naprawiają warsztaty które regenerują głowice ? Czy jest to operacja na tyle skuteczna, że po naprawie będzie można przejechać tym motocyklem kilka tysiecy km czy lepiej szukać używanej głowicy ?
Jeżeli naprawa głowicy to polecam warsztat w Tychach ul. Długa 43 FHU REGALMOT tel. 604 537 521 e-mail : [email protected]ą głowice do wszystkiego, dorabiają uszczelki do każdej/ trzeba mieć starą na wzór/pozdro Romek "Cypis"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja mam pytanie->moto Husqvarna CH Racing(cross)->tylni zacisk hamulcowy-czy pomiedzy tłoczkami a klockami obowiązkowo muszą być aluminiowe przekładki?(blaszki)Pytam gdyż mam tylko jedną,i nie wiem czy lepiej drugą dorobić czy nie zakładać wcale?Okazało się że kupilem moto z konczacymi sie klockami,jeden z kolockow starł się całkowicie do zera,potem przyszła kolej na ową blaszkę i na końcu zmieliło połowę tłoczka hamulcowego.Jakoś tego nie zauważyłem,jakimś cudem hamował,z tym że przy ostatniej jeżdzie co nacisnięcie hamulca było coraz słabiej i coś zaczęło ocierać w zacisku,i wtedy postanowiłem zobaczyć co to się tam dzieje,no i niestety widok nie był przyjemny......niedługo przyjdzie paczka z częściami więc potrzebuje szybko uzyskać odpowiedź odnosnie blaszek pomiędzy tłoczkiem a klockiem.
Te blaszki są po to, żeby odizolować termicznie klocek od tłoczka, żeby ci sie płyn nie gotował zbyt szybko. Jak masz 1 to załóż 1.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.