Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Kawasaki Er5


Thief3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Jak w temacie mam taki problem. Polerowałem osłony chłodnicy przy okazji zimowania sprzętu no i zauważyłem, że trochę oleju na nim jest. Akumulator jest odłączony i leży w domu, jednak raz na miesiąc przepalam motor, tak aby się cały nagrzał i przy okazji podładował akumulator.Załączam fotkę i pojawia się tu moja prośba. Wie ktoś czego to jest objaw? Kawasaki jest z 2000r i jak narazie zrobiłem na niej jakies 200km bo zima nadeszła i nie było okazji. Mam się obawiać czy jest to raczej jakaś drobna usterka? http://members.multimania.co.uk/wasilewski3/silnik.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie - lekkie pocenie, zostawiłbym na razie ten temat i nie kombinował z silikonami. Nie leje się, nie ma skroplin, ani plamy pod moto., daj spokój, obserwuj tylko od czasu do czasu. Na pewno nie zacznie lać jak z kranu z dnia na dzień, nie ma takiej opcji.W razie ewentualnej wymiany zachowaj kolejność dociągnięcia śrub/nakrętek by uniknąć zwichrowania pokrywy i stosuj klucz dynamometryczny - łatwo w takich głowicach "położyć" gwint

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wszystko ok, tylko, że chcę sprawidzć stan luzów zaworowych, bo moto sprowadzane i nie mam pojecia czy ktoś tam zaglądał tak więc tak czy siak dekiel bede musiał zdjąć. W każdym razie dzięki za podpowiedzi, bo myślałem, że uszczelke "wydmuchało" tak jak to się zdarza w samochodach przy ostrym obchodzeniu się z silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to znaczy, że się trochę za bardzo przejąłem... no ale 1 prawdziwe moto Nie licząc MZ, Javy TS i Simsona A taka uszczelka to raczej droga rzecz nie jest prawda?
Oryginalna kawasaki 270złZamiennik ok 100 zł (intermoto) i nie ma roznicyGeneralnie warto ja wymienic po kazdej regulacji zaworow lub choc co dwie. Koszt nie jest duzy.
No wszystko ok, tylko, że chcę sprawidzć stan luzów zaworowych...
No to jak robisz zawory to wymien uszczelke koniecznie, a nie baw sie w smarowanie bo moze sie okazac ze jezdzi jezdzi a na nastepny dzien smarka i to zdrowo.Przerabialem to ze dwa razy. Nie warto sobie dwa razy robic roboty i wydatkow.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A macie jakiś sklep, w którym idzie nabyć te uszczelkę? Ściągnąłem katalog (490mb) części z Intermotors'a i niestety nie ma takiej części. Szukałem też w elementach do EN500 ale niestety... Jakoś szukanie części zamiennych do tego modelu jest dość ciężkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A macie jakiś sklep, w którym idzie nabyć te uszczelkę? Ściągnąłem katalog (490mb) części z Intermotors'a i niestety nie ma takiej części. Szukałem też w elementach do EN500 ale niestety... Jakoś szukanie części zamiennych do tego modelu jest dość ciężkie
Zadzwon do intercars. Maja na pewno.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.