Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Starter - Kawasaki Klr 650 - Dziewczyna Nie Ma Pojęcia :)


DORCIA

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc - jako dziewczyna nie znam się właściwie w ogóle na mechanice motocykli.Jeżdżę Kawasaki KLR 650 i mam problem z jego rozruchem.Starter jest elektryczny. Od pewnego czasu zaobserwowałam, ze czasami po naciśnięciu startera czasem nie było żadnej reakcji, a czasem zaczyna wyć ale nie odpalał. A teraz już standardowo albo nie ma reakcji tak jakby przycisk w ogóle nie działał albo tylko próbuje wyć. Odpalić moge moto jedynie na popych. Ponieważ motocykl jest dla mnie zbyt cięzki taki sposób odpalania stał się dla mnie nie do przyjęcia.Proszę o pomoc. Możecie zdiagnozować, co się stało i co moge zrobić, aby koszty naprawy były jak najmniejsze?Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak przekręcisz kluczyk to kontrolki się świecą ? jak nie to znaczy, że masz rozładowany akumulator i warto go podłączyć pod prostownik ;)
Dokładnie. Podładuj akumlator sprawdz czy masz ładowanie ,ale raczej masz bo skoro odpala na popych i napewno jeżdzisz na swiatłach to musi być.Jeżeli sytuacja szybko się powtórzy to albo akumlator K.O. lub jest coś nie tak w instalacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Podładuj akumlator sprawdz czy masz ładowanie ,ale raczej masz bo skoro odpala na popych i napewno jeżdzisz na swiatłach to musi być.Jeżeli sytuacja szybko się powtórzy to albo akumlator K.O. lub jest coś nie tak w instalacji.
Akumulator jest na 100% sprawny - odpalał nawet jak przychodziłam po 2 tygodniach.Odpala na popych bez problemu.Gdy objawy się zaczynały to raz zapalał od razu a raz jakby w ogóle starter nie działał, a po chwili działał. A teraz już niestety wcale nie dział.Kontrolki się świecą, klakson działa, swiatła świeca, odpala bez problemu na popych.To nie akumulator.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji