nairda Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Cześć, zmajstrowałem sobie wakuometry i jest ktoś wstanie ładnie opisać synchronizacje gaźników w hondzie hornet 600?? , jakie powinno być mniej więcej podciśnienie na biegu jałowym, jak sprytnie dostać się do króćca ( może jakaś fota adaptera ,,wężyka,, podłączonego do króćca), bo oglądając u siebie to ja nie mam pojęcia jak się dostać do króćców. Byłbym wdzięczny o jakieś wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowaleon Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Przeważnie trzeba ściągnąć bak ;)Wartości podciśnienia Ci nie podam, bo to zależy od silnika- przebiegu, traktowania itd... ma być takie samo na każdym garze i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nairda Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Przeważnie trzeba ściągnąć bak ;)Wartości podciśnienia Ci nie podam, bo to zależy od silnika- przebiegu, traktowania itd... ma być takie samo na każdym garze i tyle oczywiście ze bak zdejmowałem ale jak dostać sie do tych króćców ? u kumpla w suzuki bandit 600 to króćce sa elegancko umieszczone, a ja u siebie nie mogę się dostać swoimi zgrabnymi paluszkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.