strugi1982 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Witam wszystkich proszę o pomoc mam yamahę R1 z 2001 roku motor słabo ciągnie od dołu w momencie przyspieszania czuć aż drżenie na podnóżkach . od 3tyś jest już ok. Motor ma wymienione świece sprawdzony filtr powietrza przeszedł synchronizację gaźników i nadal nic. Pali około 9-10 l /100km myślę że może dawkę paliwa ma źle ustawioną bo kolegi pali o ponad litr mniej i ciągnie od samego dołu. Proszę o porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekr1 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Exup sprawdzony ? Wyregulowany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszAdamek Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 moze trzeba zawory wyregulowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekr1 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 od 3tyś jest już ok.Skoro wyżej jest ok to, zajżyj jak pracuje EXUP, bo pewnie to jest problemem U mnie w RN09 jak miałem źle wyregulowany to raz że nierówno pracował na jałowych, to w dodatku był słaby, aż się dziwiłem że z 2 biegu nie idzie na gume z gazu... ?? Ale teraz już jest tak jak być powinno ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strugi1982 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 a JAK WYREGULOWAĆ EXUP POCZĄTKOWE POŁOŻENIE WYDAJE MI SIE DOBRE JEST LINKI PRACUJĄ SILNICZEK TEŻ NIE MAM POJĘCIA CO MOŻE BYĆ NAPISZCIE JAK GO SIĘ REGULUJE JAK WIECIE Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekr1 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 http://www.cartestsoftware.com/fz1/exupmaintenance.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 hmmm... jak w 2007 wziąłem na jazdy testowe, to to to zaczynało dopiero jechać od 5 tyś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strugi1982 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Kolego a mógłbyś napisać po polsku jak to zrobić bo z angielskim i to technicznym u mnie nie najlepiej Wiem gdzie się znajduje regulacja linkami pod zbiornikiem zawór exup w wydechu położenie zerowe też tylko nie wiem jakie luzy linek czy trzeba pźniej odpalić jakieś obroty trzymać napisz jak regulowałeś . Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekr1 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 .przypatrz się uważnie na zdjęcia w linku.... o tutaj http://www.cartestsoftware.com/fz1/exupmaintenance.html zanotuj że zawór musi być tak ustawiony jak na drugim obrazku.. na linkach zostawiasz za pomocą regulatorów trochę luzu około 2mm luzu i nie blokujesz nakrętek kontrujących ...przekręcasz zapłon serwo ustawi za pomocą linek tą "widełkę" na kółeczku na dole przy kolektorze w oczku..jeśli tak nie jest..dalej regulujesz regulatorami linek aż za którymś razem owa "widełka" będzie stać w oczku tak jak to jest na obrazku trzecim...jak się tak wszystko ładnie ustawi robisz luz na linkach rzędu 1.5 mm kontrujesz napinacze nakrętkami kontrującymi..odpalasz moto chwile kontrolujesz poprawność ustawienia i pracy zaworu...ewentualnie dokonujesz drobnej korekcji...prościej się opisać chyba już nie da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strugi1982 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Tak też zrobiłem kolego przed wczoraj nic się nie zmieniło położenie początkowe trochę było złe minimalnie około pół oczka nadal nic . Dziś zaprowadziłem moto do mechanika który robił synchronizację gaźników niech jeszcze raz zobaczy do składu mieszanki. No chyba że Coś w środku z zaworem Exup nie tak jutro będę z nim patrzył. Dzięki za pomoc jak byś miał coś jeszcze to pisz może się do czegoś dojdzie.Jak naprawię to napisze o tym na forum Pozdrawiam i udanego sezonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekr1 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Spoko, udanej majówki ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strugi1982 Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Nadal ten sam problem gaźniki 2 razy sprawdzane regulowane składy mieszanki exup i nadal to samo nie wiem co jest jak ma ktoś pomysł niech napiszę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strugi1982 Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 No i już wiem co jest z moja R1 nie tak porównywałem ją z mojego kolegi i on ma większą zębatkę o 2 zęby dlatego z 2ki na koło szła z gazu. wymieniłem przy okazji silniczek exup padł w czasie regulacji. Zobaczymy jak to będzie jak zmienię zębatkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.