Bronek Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Witam wszystkich,Mam pytanie. Zamierzam kupiĂŚ YamahĂŞ FZR 600 z maÂłym defektem silnika. Otó¿ przy 4 tys. obrotĂłw na drugim biegu przerywa. Podobno pĂŞkÂło zabezpieczenie zĂŞbatek w silniku.Czy ktoÂś moÂże powiedzieĂŚ mi wiĂŞcej o tej usterce ? SÂłyszaÂłem, Âże naprawa bĂŞdzie kosztowaÂła ok. 600-700 zÂł. Ale czy da siĂŞ z tym jeÂździĂŚ ? I czy nie grozi to kolejnymi defektami silnika ?I ogĂłlnie - jakie macie opinie o tym motorze. SÂłyszaÂłem, Âże ustĂŞpuje Cebrze - ale ogĂłlnie motocykl chyba jest dobry?Z gĂłry dziĂŞki za wszystkie rady,PozdroBronek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Do wymiany dwie zebatki i wodzik.Koszt czesci i robocizny to ok.1500-2000zl.No chyba ze znajdziesz uzywana skrzynie i sam to zrobisz to taniej bedzie ale takiej skrzyni uzywanej nie znajdziesz bo padnieta dwojka to typowa wada FZR600.Wiec sie dobrze zastanow czy oplaca sie ja kupic :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 To omijaj 2 bieg a tak na powaznie, koszty podane przez Gixer-a co jak najbardziej dobre taka usterka ocywiscie ze moze spowodowac dalsze uszkodzenia i nie powinno sie takim motocyklem jezdzic, no chyba ze lubisz byc katapultowanym z motocykla podczas jazdy.A tak poza wszystkim skad ty wiesz ze peklo zabezpieczenie ? aktualny wlasciciel ma rentgen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Lepiej poszukaĂŚ czegoÂś innego i z tym egzemplarzem daĂŚ sobie spokĂłj :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronek Opublikowano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 O tym zabezpieczeniu mĂłwiÂł mi aktualny wÂłaÂściciel, niby w serwisie mu tak powiedzieli. A gdybym na poczÂątku, do momentu naprawy, po prostu najzwyczajniej omijaÂł dwĂłjkĂŞ - bĂŞdzie ok? Czy nie jeÂździĂŚ do pĂłki nie naprawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Jak szarpie to nie zabezpieczenie tylko sa juz zaokraglone kly zebatki i poprostu przeskakuja i stad to szarpanie.Ja mialem tak samo w R1 i z braku kasy tak jezdzilem i dodatkowo przez to pekl mi automat zmiany biegow i sama jazda z uszkodzona dwojka nie byla zbyt przyjemna....Odpusc sobie ten egzemplarz bo gosc Ci go na sile chce wcisnac i bajki opowiada,poszukaj lepiej jakiejs CBR lub GSXR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Podpisuje sie pod poprzednikami, odpusc sobie temat.Zapytalem sie o to niby zabezpieczenie bo wlasnie przypuszczalem ze gosc puscil Ci bajer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.