Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Honda_boy

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Honda_boy

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. A masz wogóle chłodziwo w ukłądzie? termostat moze szlag trafia...
  2. a sam nie umiesz? ja synchronizator pożyczyłem od lokalnego mechanika, sama synchronizacja to jakieś 20minut roboty i kasa zaoszczędzona(nie wiem ile nawet krzyczą teraz za taką imprezę). Popytaj może ktoś Ci pożyczy synchronizator. Wnioskuję że luz zaworowy już wyregulowałeś bo inaczej to ta synchronizacja jest tylko stratą czasu...
  3. tdm850 fajne moto mialem kiedyś, niezły moment obrotowy,wygodny,i całkiem sporo hałasu generuje ja miałem na nim 2-1 Harpoona, czaskał się jak mały traktor
  4. No jeśli tak bardzo musisz mieć te 100koni albo więcej to sugeruje VFR800, zaje...fajne moto, możliwe że sam zmienię na to właśnie moto w tym sezonie (no chyba że mi odwali to Blackbird i nie widze innych opcji przynajmniej dla siebie). Ja mam 187cm i w ostatnie wakacje na F4 zrobiłem Nurburgring i pół Europy bez zająknięcia zrobiła 2500km, a i ja nienajgorzej się czułem po parodniowej wyprawie, tak więc CBR F-ka też bym mógł Ci polecic bez problemu... za jakieś 15tyś to już ładne zadbane moto wyrwiesz, ostateczna decyzja należy do Ciebie, w końcu Twoja kasa i Twoja sprawa. Ja i tak się upieram na tym że nie powinieneś brać nic większego niż 500cc na początek, polskie drogi w opłakanym stanie, wymagają sporo doświadczenia od motocyklisty a wbrew pozorom łatwiej to doświadczenie zdobyć na słabszym i lżejszym motorze... Co kolwiek weźmiesz niech Twoja nowa duma i chluba trzyma się w winklach!!! Szerokości
  5. wiem że jest tyle zwolenników co i przeciwników mieszania gum, ale ja jestem bardzo zadowolony z Bridgestone. Mieszam komplet: BT-016 na przód i BT-023 na tył, dają bardzo dużo przyczepności i zużywają się w tym samym czasie czyli mniej więcej co 9000km - 10000km
  6. Cześć, A jaki to ma być motor? sportowy,sportowo-turystyczny a może jeszcze coś innego? trochę więcej informacji: ile ważysz ile masz wzrostu itd...(uwierz mi lepiej nie brać R1 albo coś podobnego jak masz ze 190cm hehehe będziesz tylko narzekał na ból pleców). Przeznaczenie motoru? Co to ma być? jazda na długie dystanse? Szybka jazda na krótkich odcinkach...itd itp...no i na samym końcu chyba najważniejsze, przedział cenowy? Z racji że miałeś dość długą przerwę sugerowałbym coś słabszego na początek, (na serio to nie jest głupi pomysł, ja na CBR600 śmigam już 4 lata na motorach w sumie 7 i cały czas moja maszynka potrafi mi narobić stracha). Moja lista zamykała by się tu do maszyn dwucylindrowych typu CB500,CBF500,GS500,ER5,mała Ninja 250, VTR250... Przemyśl to co ci tutaj piszę i to wcale nie wstyd wziąść dwucylindrową honde cb500 albo coś podobnego. W dalszym ciągu maszyna taka da Ci mnustwo przyjemności z jazdy, bezproblemowo osiągnoł byś na niej prędkości które wystarczają do utraty prawojazdy , była by też znacznie tańsza w eksploatacji i tańsza! a co najważniejsze!!! Takie motory "wybaczają" młodemu kierowcy znacznie więcej niż maszyny z ponad 100konnymi silnikami. szerokości
  7. Honda_boy

    Cześć...

    Pozdrawiam wszystkich, śmigam już 4 lata na CBR600F4, wcześniej miałem Fazera,TDM850 i Kawaski ZZR. Fajne forum, mam nadzieje ze znajde tu cos ciekawego dla mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.