Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

the-man

Użytkownicy
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O the-man

  • Urodziny 07.04.1986

Contact Methods

  • GG
    2925965

Profile Information

  • Płeć
    Brak informacji

Osiągnięcia the-man

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Chyba w każdym mieście tak to wygląda, numer ramy, światła, trąbka tyle i powie byś klocki wymienił bo nie wiedzą, że w moto są 2razy cieńsze niż w mobilach. Raz mi się tylko spytał czy byłem na rolkach.
  2. Jak kufer z kawasaki to najlepiej pasują stelaże z kawasaki zapytaj w ASO
  3. W przebieg wyświetlany na budziku za bardzo nie wierz chyba ,że masz go od nowości sprawdź czy jest obecność oleju w płynie chłodzącym, sprawdź czy ubywa cieczy chłodzącej bądź oleju. Jeśli masz uszkodzoną uszczelkę to miesza się woda i olej albo jedno z nich dostaje się do komory spalania wszystko zależy od miejsca jej uszkodzenia. Zobacz jeszcze czy po nagrzaniu silnika nie podnosi się poziom cieczy, bądź nadmierny wzrost jej ciśnienia.
  4. Może miesiąc temu przeglądałem na ten temat forum policji i tam było zupełnie odwrotnie pod warunkiem, że pojazd nie był w ruchu. Nie zrezygnuje z możliwości przemieszczanie się w ten sposób.
  5. Zobacz czy ma i jaką ma iskrę na ciepło.
  6. Zdjęcie jest z elektrody - nie mój post ich autentyczność można podważać jak i popierać raz rzucone w sieć krąży. Poprostu nie miałem swoich fotek gdzie kumpel zamontował do samochodu, sytuacja wyglądała podobnie z tym, że klosze dostały plam. Odbłyśniki się wypalają nawet oryginałach to prawda bo sam tak miałem w E-klasie, ale auto już miało swoje lata a kumpel przejeździł niecały rok. Co do policji to możesz jeździć, ale czasem mieć pecha i nawet homologacje lightbarów i kierunków Ci sprawdzą. Akurat sam tak miałem, no co najwyżej 200zł 0pkt i dowód zabiorą.
  7. Jakby ktoś jeszcze miał wątpliwości co do tego czy te 35W nie wydziela dużo ciepła to polecam tematyczne forum, łącznie ze zdjęciem odbłyśnika. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic483504-390.html http://www.auto-electronic.net/xenonprojector/Danaged-E46-ZKW-Bi-xenon-projector-Reflect-Bowl.jpg Homologacja nie jest naszym wrogiem jakby jej nie było to na drogach byłoby jak w "Mad Max".
  8. Sprawa delikatna, zaczniesz go zniechęcać można uznać, że przemawia przez Ciebie zazdrość. Mnie do rozważnego zakupu przekonały masakryczne fotki wypadków z udziałem motocyklistów, zdjęcia rozszarpanych ciał i pogniecionych blach. Jednak jak się tak ostro napalił a jeszcze ma tendencje do wariackiej jazdy to musi się przekonać na własnej skórze. Rozmawiałem z ludźmi którzy kupowali takie maszyny na 1sze moto, ale mieli tyle oleju w głowie, że dla samych siebie wsadzali kaganiec w motor. Nie chcieli się borykać z kupnem i sprzedażą kolejnego gdy ten zrobi się za ciasny, ale mieli na tyle rozwagi by na te 2-3 lata ograniczyć mu moc.
  9. Zacznij od porządnego umycia, zobacz w jakim stanie jest lakier, wycieki oleju. Jeśli lakier zmatowiał zastosuj pastę "TEMPO" nie zaszkodzi a pomoże, najtańsza i najlepsza do takiego zadania. Dopiero wtedy podejmij decyzje co z tym zrobić, ile jesteś w stanie wydać i jak bardzo się rozciągnie w czasie. Może byś tak, że nie trzeba lakierować. Wszelką rdze usuniesz szczotka drucianą i siłą zaparcia potem możesz użyć szmatki matującej wygląda trochę jak drucianka. Kątówką możesz sobie nie dać rady a czasem zniszczyć niż pomóc, lepiej papier ścierny zobacz jak to idzie a dopiero potem kątówka w miejscach gdzie widzisz, że ręcznie papierem byś się zajechał. Pomysł z piaskowanie nie jest zły kwestia tego ile chcesz wydać i co chcesz osiągnąć czy chcesz zrobić renowacje czy tylko doprowadzić do jako takiej użyteczności. Junak po renowacji może osiągnąć cenę 15 tys. zł do tematu trzeba podejść poważnie.
  10. A co zrobisz z ramą bez papierów ? Raczej tu głośno takich rzeczy nie mów bo są osoby którym motorki poginęły http://allegro.pl/rama-z-dokumentacja-kawasaki-zx12r-02-2002-zx-12r-i1585545985.html
  11. Ja każdemu pseudo ksenon odradzam. Sprawa jest prosta, nie da się jej dobrze ustawić kąta padania światła bo odbłyśnik nie jest przystosowany do palników. Widziałem kilka takich przeróbek, w wielu przypadkach światło jest niejednolite, podjeżdzasz pod ścianę a światło świeci gdzie chce, nie ma charakterystycznej kreski z kątem rozwartym tylko jakiej plamy potem to wali po oczach jadącego z przeciwka. Jedynie lampy soczewkowe jeszcze względnie wypadają. Ksenon potrzebuje znacznie więcej prądu co za tym idzie wydziela więcej ciepła, po dłuższym czasie odbłyśnik matowieje a klosze z tworzywa sztucznego dostają przebarwień od gorąca. Lepiej zastosować żarówki o większej wydajności np. 50% czy 100%, różnica na korzyść. Zgodzę się, że ksenon daje więcej światła, tylko pytanie gdzie? Bo jest to wymuszone i nie zawsze na pas jezdni oraz pobocze.
  12. Mój poprzedni Vulcan z racji koloru "Lady in red" obecny jeszcze nie zasłużył na nazwę.
  13. W pierwszej kolejności przepalą się do reszty kolektory a przy dłuższej eksploatacji mogą się wypalić zawory i gniazda, może trochę stracić na mocy z tego względu, że mieszanka będzie się dopalać w kolektorze. Dedyk zawsze będzie dedykiem, wypruty tłumik to nie to samo, mimo to jakikolwiek byś nie wsadził zawsze musisz go zestroić. Jeśli ma to mieć ręce i nogi to impreza trochę droższa niż 150zł, jak chcesz żeby tylko Ci głośniej "wyrcało" to możesz faktycznie co jakiś czas przekładać taki przerobiony tłumik, większym echem się to nie odbije.
  14. Większe obciążenie cieplne, skoki temperatur, nierównomierny rozkład temperatur na cylindrze od czoła lepiej chłodzony od tyłu gorzej.
  15. Jak kupujesz pierwsze poważne moto to prawie wszystkie CI się podobają jak trochę pojeździsz i porównasz z innymi to wychodzi co się lubi -jak z kobietami. Silnik jednocylindrowy ma kulturę pracy jaką ma, w porównaniu z rzędową 4ką wypada... no właśnie na to pytanie musisz sobie sam odpowiedzieć bo to kwestia gustu. Dla mnie R4 na wolnych obrotach pracuje ciszej, równiej zasada jest prosta im więcej cylindrów tym lepsze wyważenie i kultura pracy, mniej kręcisz by odpalić co wynika z zasady działania 4suwa. W moim mniemaniu jednocylindrowy tak "pyrka" i to nie jest to co by mi się podobało z kolei każdy kto ma Suzuki Savage powie Ci, że jemu to się podoba i jest w tym jakaś magia. Ja na pierwsze moto tez chciałem XJ 600N, ale jak zobaczyłem w rzeczywistości wydało mi się mizerne a jego kolejna wadą było dla mnie chłodzenie powietrzem i wtedy z rozsądku kupiłem EN500 które nie do końca mi się podobało, ale z czasem zaiskrzyło Motor oznacza pewien indywidualizm, wolność pozatym ma być dla Ciebie a nie dla innych, to Ty będziesz na nim jeździł. Ja bym z tych 3ch wybrał to co znajdę w lepszym współczynniku cena/stan/wartość rynkowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.