Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Szkoła jazdy Rybnik, Żory , Jastrzębie - Polecam


antyks

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. 
W swej głupocie zapisałem się na kurs prawa jady kat. A do najdroższej szkoły w mieście licząc że drogo - znaczy dobrze . Owszem reklama śliczna - najwyższa zdawalność w mieście ( tylko brak dopisku że dotyczy tylko  kat. B...). Teoria przez neta - ok. Wygodne. Tylko co do jazd - to szkoła ta podnajmuje innych  tańszych instruktorów z innych szkół  a różnice w kasie zatrzymuje sobie. 
Jestem laikiem w temacie - ale czytam, oglądam filmy - a moja praktyka jakoś taka inna jest . Więc pytam instruktora o przeciwskręt itd.. odpowiedź otrzymałem że do niczego mi to nie będzie potrzebne a na egzaminie i tak tego nie wykorzystam. Mam problemy z szybkim slalomem i ... więcej informacji dostaję od obcego instruktora z innej szkoły który jest aktualnie na placu niż od swojego... Standardem było pozostawienie mnie samego na placu bym jeździł ( instruktor ma wypad z kimś innym na jazdy..) itd. 
Masakra.  To szkoła która uczy jak utrzymać się w miarę na motorze i nie spaść.... 
Mając poważne wątpliwości chciałem je skonfrontować z kimś innym - poszukałem i tak trafiłem na szkołę OSK Pionier z Żor ( jazdy robią na parkingu  przy Makro Rybnik). I po pierwszych 30 minutach zrozumiałem co piszą na stronie tej szkoły - że tutaj uczą jeździć na motorze a zdany egzamin jest tylko efektem ubocznym. Wstęp, instruktaż, konkretne ćwiczenia, przeciwskręt itd itd.. Zacząłem się uczyć jeździć na nowo. 

Instruktor Michał jest niesamowity. Szczęka mi opadła jak zobaczyłem jak przyjechał z kursantem z miasta jako pasażer.  Pytam się go czy się nie boi? Odpowiada że jak inaczej ma pokazywać błędy, jak ma korygować nawyki i pokazywać jak się postępuje właściwie, jak ma nauczyć jazdy z pasażerem ... wrrr. Ten facet po prostu uczy jazdy.