Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Dylemat...który wybrać??


AnetaAndzia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pomóżcie prosze Babie wybrać ładny lekki moto: oto opcje ;

-Xj6 Diversion 2010r.

-Kawa ER-6F2012r.

-Ducati Multistrada 620 2007r.

-Bandit GSF 650 2009r.

-Fazer 600 ????????????   Ma być ładny(dla kobiety to ważne) wygodny z szybką no i na pewno nie powyżej 70 KM bo przesiadam się z CBF125 :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych ktore zapodalas powiedzialbym.

Suzuki Bandit 650 S

Yamaha XJ6 Diversion F

Nie musisz miec strachu przed ciezarem,mniejsze od Ciebie smigaja 

ciezszymi  i mocniejszymi  sprzetami i daja rade. (Strach ma wielkie oczy)  

http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-fun/gridgirl-tick-aus-brueller-der-5479.htm   ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica w wadze tych modeli, które wymieniłaś jest niewielka. Wszystkie one ważą prawie, albo trochę ponad 200kg.

Dlatego, jeśli Twoja CBF-ka sprawiała Ci czasami problem przy przepychaniu, to większe moto będzie czasami nie do ogarnięcia.

Sam kupiłem Bandziora i zdarzają się sytuacje, kiedy są problemy z jego przestawieniem...

A jak sobie radziłaś na Gladiusie na kursie i egzaminie? Ogarniałaś maszynę? Z tego co pamiętam, jak kupowałaś CBF-kę to byłaś na kursie, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno odpada bandit - z powodu masy
Ducati - spore koszty serwisu i mało kto chce to "naprawiać"
DIversion bodajże bedzie najlagodniejszym wyborem, potme kawasaki er6
a najmocniejsza w moim odczuciu w tym zestawieniu bedzie fazerka, tak samo z dostepnością cześci najlepiej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aneta - moja rada... zrób najpierw A1, pojeździj do końca sezonu CBF-ką, a dopiero jak zrobisz A, to przesiądź się na coś większego. 

Ja bym nie ryzykował jazdy bez uprawnień.

Motonga już masz, jest jaki jest (na prostej tą stówkę chyba nim wyciśniesz, prawda?), naucz się nim dobrze jeździć. Nowy sezon z nowym prawkiem zacznij z większą maszyną.

Na kursie na A jak pojeździsz Gladiusem, sama stwierdzisz mniej więcej czy wogóle ogarniesz takie duże maszyny. Taka jest moja rada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam kawasaki er6-f

banditem jeździłem i jest bardziej ociężały niż inne w zestawieniu

jeździłem kawasaki zr7-s i był jak dla mnie dużo bardziej "poręczny" i mniej nudny niż np. bandit

yamahy nie skomentuję, nie jeździłem, nie pociąga mnie i nie kupię

co do ducati to ogólnie ta marka mi się podoba ale nie mam w sobie tyle odwagi i kasy żeby zmierzyć się z mitami o kosztach i dostępności serwisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aneta - moja rada... zrób najpierw A1, pojeździj do końca sezonu CBF-ką, a dopiero jak zrobisz A, to przesiądź się na coś większego. 

Ja bym nie ryzykował jazdy bez uprawnień.

Motonga już masz, jest jaki jest (na prostej tą stówkę chyba nim wyciśniesz, prawda?), naucz się nim dobrze jeździć. Nowy sezon z nowym prawkiem zacznij z większą maszyną.

Na kursie na A jak pojeździsz Gladiusem, sama stwierdzisz mniej więcej czy wogóle ogarniesz takie duże maszyny. Taka jest moja rada.

Tylko że ja dwa miechy jeżdże Cbf-ka bez uprawnień :) a chce zmienić dlatego że na każdej wycieczce muszę mieć gaz do oporu i szkoda mi motorka :( 100km/h  to luz juz nawet 115km/h  poszedł z górki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobisz jak zechcesz. O ile tą CBF-kę jesteś w stanie jakoś opanować, to na większej 200-tu kilogramowej maszynie na trasie z prędkościami ponad 100km/h wszystko się zdarzyć może... Wówczas konsekwencje takiej jazdy takim motocyklem i w dodatku bez uprawnień mogą być nieciekawe...

Ale zrobisz tak, jak będziesz uważała. Twoje życie, Twoje wybory.

 

Ja proponuję podjechać do jakiegoś renomowanego salonu motocyklowego. Na miejscu przymierzysz się do kilku modeli, zrobisz rundkę i już będziesz miała jakieś wyobrażenie o maszynach. W którymś z wątków są namiary na rzetelne sprawdzone salony. Ja osobiście tak kupiłem motonga w motofrajdzie w Nędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sobie najpierw dozbieraj drugie tyle kasy.

Kasa to nie problem ... bardziej mnie martwią terminy egzaminów :(

Plus dodatkowe jakieś 2 klocki na prawo jazdy kat. A. - o ile zdasz za pierwszym razem - a z tym bywa różnie!

Bo jak kupisz maszynę za ponad 20tys. zł, to chyba nie będziesz nią jeździła bez prawka, prawda?

ale w garażu stać nie będzie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aneta najpierw kup sobie jakąś 500 a potem przesiadaj się na 80-100 konne 600 :) albo jak chcesz bardzo fajny lekki motocykl na wypady a nie do bardzo szybkiej jazdy to polecam MT-03 (yamaha) - sam miałem okazję przejechać się tym moto i na prawdę daje sporo radości z jazdy jak to jednocylindrowce :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aneta najpierw kup sobie jakąś 500 a potem przesiadaj się na 80-100 konne 600 :) albo jak chcesz bardzo fajny lekki motocykl na wypady a nie do bardzo szybkiej jazdy to polecam MT-03 (yamaha) - sam miałem okazję przejechać się tym moto i na prawdę daje sporo radości z jazdy jak to jednocylindrowce :)

Dzięki muszę przyznać że to całkiem fajny pomysł :) ale ja myśle jeszcze nad zdławionej Kawie ER-6F albo XJ6 Diversion

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam pomóżcie prosze Babie wybrać ładny lekki moto: oto opcje ;

[...]

  Ma być ładny(dla kobiety to ważne) wygodny z szybką no i na pewno nie powyżej 70 KM bo przesiadam się z CBF125  :)

 

Szczerze wygląd to bardziej drugorzedna sparwa, lekkie zadrapania przedarcia itp. można przemalować wyszpachlować itp. Ważniejsze by moto chodziło prosto, nie miało spawanej ramy a tak ogólnie żeby był sprawny technicznie. 

 

Tylko że ja dwa miechy jeżdże Cbf-ka bez uprawnień :) a chce zmienić dlatego że na każdej wycieczce muszę mieć gaz do oporu i szkoda mi motorka :( 100km/h  to luz juz nawet 115km/h  poszedł z górki :)

 

No myślałam że ja mam źle w główce poukładane, ale Twoja decyzja. Żeby nie było potam płaczu przy wypadku jak będziesz sprawcą, wtedy to szarpnie ładnie po kapsie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę cb zapewnić że jak pojeździsz MT-03 to zakochasz się w tym motocyklu Aneta :) nie jest to spory motocykl lekki i spokojnie nadążysz nim nad resztą :) do tego to YAMAHA - niezawodne motocykle i każdy podejmie się naprawy :) do tego motocykla można jeszcze dokupić sporo akcesoriów dobrych na trasę :) jak MT-03 nie jest wystarczająca dla cb pod względem osiągów pomyśl o MT-09 (liniowe oddawanie mocy czyli łagodny motocykl o sporej mocy) tylko to są nowe motocykle które kosztują w salonie 35 tyś :) 

no chyba ze chcesz na serio coś bardzo szybkiego i zrywnego (czego bym w twoim przypadku nie doradzał) to polecam np takie cudo - http://allegro.pl/triumph-street-triple-675-model-2013-z750-r6-fz8-i3371756663.html :dobre motocykle bardzo agresywne pod względem jazdy :) tu koniecznie byś musiała zakładać blokady (w MT-09 nie były by one tak potrzebne) i na pewno taką która by uniemożliwiała ci odkręcenia do końca manetki i wbicia na pełne obroty :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.