mel Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Siemka. Mam pytanie do znawców tematu. Dowiedziałem się, że przy 24k w CBR przydałby się konkretny serwis. Mianowicie świeczki, filtr powietrze no i regulacja zaworków. Czy coś jeszcze czy już wszystko? ( Oleje wymieniłem ) Co z Płynem hamulcowym, chłodniczym? Oprócz regulacji - z resztą chyba dam se radę ? Post edytowany: 17.08.2010 04:42A no i jeszcze jakie świece pakować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Wymieniasz oliwę /filtry,(powietrza najlepiej K&N jak moto chcesz dłużej polatać).Sprawdzasz płyny,wymieniasz świece najlepiej na NGK IMR9C-9H lub tańsze też dobre Denso IUH27D.Spr klocki tarcze,napęd,ogumienie,luzy zaworowe,i na końcu synchro przepustnic.Ściągnij sobie pdf tam masz wszystko opisane...Pozdro.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 A synchro przepustnic. Ile takie cosik? W serwisówce wyczytałem, że zalecane to NGK IMR9A-9H. Nie wiem czym to się różni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2KH motocykle&quady Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Zapraszam, przy większych zleceniach dobre rabaty Zabrze ul. Damrota 46 tel.603 31 32 38 pozdrawiam 2KH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.